Page 1 of 1

Karakter Yaratma Formu

Posted: Fri Jan 03, 2025 11:18 am
by GM - One Piece
Genel Bilgiler
İsim: (Karakterinize seçtiğiniz isme göre, ad ve soyad ya da soyad ad şeklinde olmalıdır. Karakterinizin bir lakabı varsa, bunu ad ve soyad arasına tırnak içerisinde belirtmeniz gerekmektedir.)
Yaş: (Karakterinizin yaşı sistemsel olarak karakteriniz 17-30 yaş arasında olmalıdır.)
Cinsiyet: (Karakterinizin “erkek” veya “kadın” olarak biyolojik cinsiyetini belirtilmelidir. Karakterinizin görünümü veya sahip olduğunu düşündüğü cinsiyetin farklı olması halinde, bunun ayrıca belirtilmesi gerekmektedir.)
Boy: (Karakterinizin boyu 150 cm ile 300 cm arasında olmalıdır.)
Kilo: (Karakterinizin kilosu, boyuna ve fiziksel yapısına uygun olmak zorundadır.)
Uyruk: (Karakterinizin Dört Denizden hangisinden gelmekte olduğu veya spesifik krallık veya lokasyon belirtebilirsiniz. Karakteriniz bu belirttiğiniz yere ilişkin genel bilgilere sahip kabul edilir.)
Rütbe: (Sadece denizci olarak oynamaya başlayan karakterler için geçerlidir. Denizciler Chusa rütbesinde başlamak zorundadır.)
Tayfa Rolü: (Karakterinizin başlangıçta hangi tayfa rolüne sahip olduğu ve hangi seviyede olduğu belirtilmek zorundadır.)
Deniz: (Karakterinizin evrene hangi denizlerde başlayacağını belirtmeniz gerekmektedir. East, West, North, South)

Portre
Görünüm: (Karakterinizin fiziksel görünüşünün belirtileceği kısımdır. Görünümün detaylıca açıklanması gerekmektedir, resim ile yetinilemez. Karakter için seçilecek görünüm hayali bir karakter görünümü olmak zorunda olup 2 boyutlu ve çizilmiş olmalıdır. Şahsınıza veya başka bir insana ait fotoğraflar kullanılamayacağı gibi, 3 boyutlu çizimler de kabul edilmeyecektir. Aynı zamanda, karakteriniz bir insan görünümünde olmak zorundadır. Ancak kafanın aşırı büyüklüğü, bir elin diğerinden daha büyük olması gibi fiziki deformasyonlar ile birkaç metre uzunluğunda saç, sakal, kaş, bıyık gibi hususlar da kabul edilecektir.)

Kişilik: (Karakterinizin bulunduğu yaşa kadarki süreçte geçirdiği olaylar veya doğuştan gelen dürtüleri doğrultusunda, içsel dünyasının anlatılmasıdır. Karakterinizi esas kılacak noktalardan birinin kişilik olduğu dikkate alındığında, bu kısmı ne kadar detaylı ve özenli yazarsanız karakterinizin gelişimi ve oynanabilirlik noktasında verimli sonuçlar elde edebileceğinizi unutmayın. Her ne kadar karakter gelişimi çerçevesinde kişiliğinizin değişebilmesi muhtemelse de, karakterinizi yaşatan esas unsurun kişiliğiniz olduğunu unutmayın.)

Geçmiş: (Sistemsel olarak karakterlerinizin geçmişi 4 ana başlık altında yazılacaktır. Bu başlıklar ve bunlara ilişkin açıklamalar aşağıda verilmiştir.)
1. Köken ve Çocukluk Dönemi
Karakterinizin doğduğu andan başlayıp, çocukluk döneminin sonuna (15 yaşına) kadar olan dönemi kapsar.

Bu kısımda karakterinizin nerede doğduğu, ailesinin kimler olduğu, nasıl şartlarda büyüdüğü, çocukluk yaşantısının nasıl olduğu, teması olduysa denizciler veya korsanlarla ilgili ilk anılar, bu anıların ne gibi etkiler yarattığı, herhangi bir kişiye karşı özenme veya öykünmesi olup olmadığı, yaşadığı korkuları veya yüzleştiği zorluklar, yeni oluşmaya başlayan adalet anlayışı gibi çeşitli konulara değinilmesi gerekmektedir. Bu başlıklar sizleri yönlendirmek için verilen ipuçlarından ibaret olup, karakterinizi derinleştirmek bakımından sistemsel sınırlamalara tabi olmak şartıyla, dilediğiniz gibi detaylandırılabilir.
2. Gençlik Dönemi
Karakterinizin gençlik döneminden Marineford Savaşına kadar yaşadığı dönemi kapsar. Karakterinizin yaşının elvermemesi durumunda, bu kısmı doldurmayabilirsiniz.

Bu kısımda karakterinizin çocukluk döneminden sıyrıldığı kırılma anlarını, gençlik döneminde yaşadıklarını, teması olduysa denizciler veya korsanlarla ilgili ilk anıları ya da bu anılara ilişkin hislerindeki değişimler, ailesinin veya çevresinin kendisine karşı tutumlarını, motivasyonları doğrultusunda attığı adımları, bu konularda yaşadığı zorluk veya kolaylıklar ve adalet anlayışındaki gelişmeler gibi çeşitli konulara değinilmesi gerekmektedir. Bu başlıklar sizleri yönlendirmek için verilen ipuçlarından ibaret olup, karakterinizi derinleştirmek bakımından sistemsel sınırlamalara tabi olmak şartıyla, dilediğiniz gibi detaylandırılabilir.
3. Marineford Savaşı ve Etkileri
Karakterinizin Marineford Savaşı’nın başlangıcı ve sonuna kadar olan kısa dönemi kapsar.

Bu kısımda karakterinizin Marineford Savaşının başladığını nasıl öğrendiği, olaya ilişkin hisleri, savaşın ideolojileri ve motivasyonu üzerindeki etkileri, savaş esnasında korsanların ve denizcilerin tutumlarına karşı gösterdiği reaksiyonlar, adalet ve özgürlük anlayışına ilişkin düşünceler, One Piece’in varlığının deklare edilmesine ilişkin hisleri ve savaş sonunda kendi hayatına özgü aldığı kararlar gibi çeşitlik konulara değinilmesi gerekmektedir. Bu başlıklar sizleri yönlendirmek için verilen ipuçlarından ibaret olup, karakterinizi derinleştirmek bakımından sistemsel sınırlamalara tabi olmak şartıyla, dilediğiniz gibi detaylandırılabilir.
4. Zaman Atlaması Süreci
Marineford Savaşı’nın bitişi ve yaşanan iki yıllık zaman atlaması sürecini kapsar.

Bu kısımda karakterinizin bu iki yıllık süreçte neler yaptığı, seçtiği yolu pekiştirmek için gerçekleştirdiği eylemler veya değişen düşünceleriyle yüzleşmeleri, değişen dünya düzenine ilişkin düşünceleri, One Piece’in varlığının deklare edilmesine karşın aldığı aksiyonlar, bu süreçte yolunu belirlemesine yardımcı olan unsurlar, bu uğurda kazandıkları veya kaybettikleri gibi çeşitlik konulara değinilmesi gerekmektedir. Bu başlıklar sizleri yönlendirmek için verilen ipuçlarından ibaret olup, karakterinizi derinleştirmek bakımından sistemsel sınırlamalara tabi olmak şartıyla, dilediğiniz gibi detaylandırılabilir.
Motivasyon: (Sistemsel olarak karakterlerinizin motivasyonu 2 ana başlık altında yazılacaktır. Bu başlıklar ve bunlara ilişkin açıklamalar aşağıda verilmiştir.)
1. Başlangıç Motivasyonu
Karakterinizin var olma sebebini kapsar.

Karakterinizin korsan veya denizci olmaya karar verme sebebi, hangi olayın veya düşüncelerin bunda etkili olduğu, bir kişiden etkilenerek bu yolda yürümeye karar verip vermediği, kendisini bu motivasyona iten hisler gibi çeşitlik konulara değinilmesi gerekmektedir. Bu başlıklar sizleri yönlendirmek için verilen ipuçlarından ibaret olup, karakterinizi derinleştirmek bakımından sistemsel sınırlamalara tabi olmak şartıyla, dilediğiniz gibi detaylandırılabilir.
2. Nihai Motivasyon
Karakterinizin ulaşmak istediği ana amacı kapsar.

Çıktığınız yolculuğun sonunda varmak istediğiniz sonuç, yolculuğunuzun bir intikam hikayesi veya bir varoluş mücadelesi olup olmadığı, bu yolculuğa sizi iten ideoloji ve yolun sonunda varılmak istenen nokta gibi çeşitlik konulara değinilmesi gerekmektedir. Her karakter Korsanlar Kralı veya Filo Amirali olma hayaliyle yanıp tutuşmadığı gibi, kimisi en lezzetli yemeyi yapmanın kimisi ise yepyeni bir adalet tanımı yaratmanın peşinde koşabilir. Bu nedenle, bu başlıklar sizleri yönlendirmek için verilen ipuçlarından ibaret olup, karakterinizi derinleştirmek bakımından sistemsel sınırlamalara tabi olmak şartıyla, dilediğiniz gibi detaylandırılabilir.
Profil (Yaratım aşamasında her karakter üç stat geliştirme hakkına sahiptir. Stat açıklamalarını bu konudan inceleyebilirsiniz.)
Saldırı Kabiliyeti: (En düşük “E” seviye olmak zorundadır.)
Savunma Kabiliyeti: (En düşük “E” seviye olmak zorundadır.)
Çabukluk: (En düşük “E” seviye olmak zorundadır.)
Varlık: (En düşük “E” seviye olmak zorundadır.)
İrade: (En düşük “E” seviye olmak zorundadır.)
► Show Spoiler