Admin
Admin
Joined: Fri Dec 13, 2024 3:33 pm
User avatar
Admin
Admin
Öneriler

Post by Fortius »

Evreni ve sistemi geliştirmek adına önerilerinizi bu başlık altında iletebilirsiniz.
Sakal Korsanları
Sakal Korsanları
Joined: Fri Aug 01, 2025 6:52 pm
Rol: Müzisyen
User avatar
Sakal Korsanları
Sakal Korsanları
Re: Öneriler

Post by Caelum Selvarus »

Evren içi standart bir ekipman listesi ve fiyat karşılıkları eklenebilir. Bu listede bulunmasını önerdiğim bazı ekipmanlar;

  • Silâhlar,
  • Gemi Ekipmanları,
  • Den Den Mushi Türleri,
  • Dial Türleri,
  • Vivre Cardlar,

Maceranın ilerleyen kısımlarında Grand Line sonrası için Log Pose ve Eternal Pose Sabaody'ye ulaşıldığında Bubble Coating ile ilgili eklemeler yapılabilir.
Image
► Show Spoiler
Admin
Admin
Joined: Fri Dec 13, 2024 3:33 pm
User avatar
Admin
Admin
Re: Öneriler

Post by Fortius »

Caelum Selvarus wrote: Fri Aug 22, 2025 12:21 am Evren içi standart bir ekipman listesi ve fiyat karşılıkları eklenebilir. Bu listede bulunmasını önerdiğim bazı ekipmanlar;

  • Silâhlar,
  • Gemi Ekipmanları,
  • Den Den Mushi Türleri,
  • Dial Türleri,
  • Vivre Cardlar,

Maceranın ilerleyen kısımlarında Grand Line sonrası için Log Pose ve Eternal Pose Sabaody'ye ulaşıldığında Bubble Coating ile ilgili eklemeler yapılabilir.
Evren içerisinde ekipmanların fiyatlarına ilişkin bir standart bulunmadığı için, ekipmanlar için de fiyat listesi eklemek mümkün değildir. Zira dört deniz içerisinde yer alan krallıklarda veya bölgeler de dahi fiyat farkları bulunabilmektedir. Bununla birlikte, "yaşayan evren" oluşturmak istediğimizden dolayı, korsanların ve/veya denizcilerin eylemlerine göre yöre halklarının bakış açıları oluşacağından, bu tip durumların fiyatlara yansıması da oldukça muhtemeldir. Tüm bu değişkenlikler içerisinde tüm evrende geçerli bir fiyat listesi oluşturmanın çok da makul olmadığını düşünüyoruz.

İlk ekipman alımları konusunda bahsettiğimiz türden fark doğal olarak görülmemiş olsa da, ilerleyen konularda bu fark belirgin bir şekilde ortaya konulacaktır.
Post Reply